Over ons administratie - kantoor

Administratiekantoor H. den Boer is al vele jaren een vertrouwd adres voor al uw administratieve- en belastingzaken. Al vele jaren zijn wij gevestigd in een woonhuis aan de Paulus Potterstraat 23 in Alblasserdam. Met ervaren en betrokken medewerkers zijn wij actief voor ondernemers in de meest uiteenlopende sectoren en branches. Daarnaast werken wij voor particulieren, non-profit organisaties, stichtingen en verenigingen.

Het team

Huib den Boer : Directeur/eigenaar

 

Majorika Wensveen : Salarisadministrateur

 

Maurits Poirot : Relatiebeheerder bedrijven

 

Wij zijn een klein kantoor met drie vaste medewerkers en gezien het feit dat wij zelden verloop van personeel hebben, heeft u altijd te maken met dezelfde persoon. Wij proberen uiteraard uw belangen op een zo goed mogelijke wijze te behartigen. We hechten veel waarde aan kennis en kwaliteit. We proberen zo goed mogelijk bij te blijven in ons vakgebied om u op professionele wijze van dienst te kunnen zijn. Dit is belangrijk met de steeds wijzigende wet- en regelgeving.

Geschiedenis

Ons administratiekantoor is op 1 april 1974 opgericht door Jaap den Boer. Hij werkte in 1e instantie vanuit kantoor aan huis in de Zeevaartstraat. Op 1 januari 1976 werd een kantoor naast de kerk in de Zeevaartstraat in gebruik genomen. Vervolgens werd in december 1984 verhuist naar de huidige drive-in woning aan de Paulus Potterstraat 23, allereerst in de omgebouwde garage.

Op 12 mei 1986 werd Jaap’s zoon Huib direct vanuit de schoolbanken werkzaam binnen ons administratiekantoor. Sinds 1 januari 1991 vormden zij samen een Vennootschap Onder Firma (V.O.F.). Vanaf september 1998 werd het huidige pand geheel als kantoor betrokken. In dit jaar kwam tevens uitbreiding van het personeelsbestand in de persoon van Majorika Wensveen die nog steeds werkzaam is binnen ons kantoor.

In deze jaren werd een breed aanbod van financiële diensten aangeboden. Naast administratie- en belastingzaken kon men terecht voor verzekeringen/assurantiën, financieringen, persoonlijke leningen, koopsommen en hypotheken. In 2009 werd de verzekeringsportefeuille verkocht en is onze focus volledig gericht op belastingzaken, (salaris-) administratie en boekhoudingen.

Vanaf 1 januari 2001 is Jaap den Boer uitgetreden uit de vennootschap en is het kantoor overgegaan op zoon Huib den Boer. Jaap bleef wel nog vele jaren in loondienst werkzaam binnen ons kantoor. Helaas is Jaap na een slopende ziekte op 15 juni 2012 overleden. Hij is tot het laatst zeer betrokken geweest bij ons administratiekantoor. Wij zijn hem nog steeds veel dank verschuldigd voor het bedrijf wat hij heeft opgebouwd. Wij hopen ons kantoor nog lang voort te kunnen zetten en u nog vele jaren van dienst te zijn.